Ik heb me iets beseft.. Dat ik dit zo'n online dagboekje gewoon niet moet doen.. Het is zielig en ik bereik er echt helemaal niks mee.. Het ontwerpen van zo'n website kost me veel tijd en ik vind het heel erg leuk! Alleen moet ik niet meer dit soort informatie er op zetten.. Dat is ook echt waardeloos en ik kan alleen maar mensen ermee kwetsen of deze info kan tegen me worden gebruikt. Ik schrijf het op in een dagboekje, praat met ECHTE mensen erover en deal er mee door meditatie of therapeutische behandelingen. Het hele idee van ik ga hier mensen mee bereiken en ik ga het hebben over duurzame dingen en LGBTQ dingen of feministische shit is er allemaal niet van gekomen en ik ben alleen maar op mezelf, de wereld of mensen om me heen aan het zeiken. Dus voor the off chance dat iemand dit wel leest.. Binnenkort verwijder ik alle blogs die ik te daggboekerig vind behalve degene die ik mooi vind en ga ik alleen dingen plaatsen als ik iets mooi vind of nuttig hoor enzovoort!